04 март 2008

Още миналата седмица имах един специален повод за празнуване. Може би незначителен, но пък много личен. В последната неделя на февруари навърших своя мъничък юбилей, бележещ най-хубавите две години от живота ми и нито една от последните ми думи не е преувеличена. Та, съвсем скоро чукнах 50!

Петдесет бутилки с лимонада, почти всяка неделя в ефира на Форте и Десетият град. Ако броим и всички почивки, в които „Лимонче с_лед…” продължаваше да е част от живота ми – доста време е минало.
Не, в никакъв случай не е много. Обаче не е и малко.
Благодаря на малкото „всички”, с които още бъркаме аудио лимонадите.
Наскоро отново бях писал за цялата лимонена история. Затова (а и за да не сантименталнича за пореден път) спирам дотук.



Смисълът на тези няколко реда бе да споделя как малкото камъче на пътя обърна колата. Моята кола обърна, и засега ми се струва, че я завъртя в правилната посока...
п.п. Като че ли за подарък - от днес Форте радио
излъчва наживо в Интернет!