29 октомври 2008

Практически съвети

Не заспивай когатооо мобилен звъниии, не заспииивай - спасение нямааа...

Снимка: еli

Лекциите все още са това, което винаги са били - хем скучни, хем дълги, хем унасящи. На всеки, вярвам, се е случвало да се унесе дотолкова, ама не го правете като мен. Или поне (ако ще спите така нагло) не забравяйте да изключите звука на мобилния си телефон. Защото мен така ме стресна като иззвъня, че ми докара уплах. Ще ходя да ми леят куршум, че и други по-психопатични неща ми се случиха.

В тази връзка:

Ало, Столична община, кв. Студентски град все още съществува! 

Светнете се най-сетне да ни светнете и на нас! Че ако някой ти бръкне в панталона насред тъмна уличка - може само да се надяваш да е за добро!

'Cause this is thriller and something evil's lurkin' from the dark!

Ама е толкова "дарк", че и Биг Брадър вече не вижда нищо...