11 октомври 2008

OTH: Let me fall

It's October again
Leaves are comin' down
One more year's come
and gone
And nothing's changed
at all

Отново е октомври,
листата падат.
Още една година дойде
и си отиде,
а в крайна сметка нищо
не се е променило.

Wasn't I supposed
to be someone
Who can face
the things that I've been
runnin' from

Не се ли предполагаше,
че трябва да съм някой,
който може да се изправи
пред нещата,
от които бягах?

Let me feel
I don't care if I
break down
Let me fall
Even if I hit the ground

Нека чувствам!
Не ме е грижа дали
ще се пречупя.
Нека падна,
дори ако ударя земята.

And if I
Cry a little
Die a little
At least I know I lived
Just a little

И ако
плача по малко,
умирам по малко,
поне ще знам, че съм живял -
само мъничко...

I become much too good
At being invincible
I'm an expert
At play at safe
and keep it cool

Ставам твърде добър
в това да съм непобедим.
Експерт съм в
това да играя на сигурно
и да запазвам самообладание.

But I swear
This isn't who I meant to be
I refuse to let my life
Roll all over me

Но се кълна -
не това исках да бъда.
Отказвам да оставя живота ми
да се преобръща покрай мен!

I wanna be somebody
I, I wanna be somebody
I wanna be somebody
I, I wanna be Somebody

Искам да съм някой!
Аз, аз искам да съм някой...
Искам да съм някой...
Аз, аз искам да съм... Някой!

Who can face the things
that I've been
Runnin' from

Който може да се изправи
пред нещата,
от които бягах.

Това е текстът на една от любимите ми песни напоследък. Дълбокомислена, дълбоко смислена и също толкова тематична. Казва се "Let me fall", писана е за една от сериите на One Tree Hill и е презентирана в същия сериал на CW. Пее я американската актриса и певица Бетъни Джой Ленц-Галеоти (Bethany Joy Lenz-Galleotti). Тя играе един от главните персонажи в епизодите вече шеста година. Виждаме я като Хейли Джеймс-Скот - млада жена, дълго време разкъсвана между музиката и любовта.

Пак е октомври и на практика нищо не се е променило. Но това значи, че до Нова година има още време. Поне за една хубава песен.