08 февруари 2010

Студентски град LIVE

Началото на февруари за някои явно е време за плаж в София. Снежен плаж. Ето какви са последствията, уважаеми колеги, от настоящата (или тъкмо отминала) зимна изпитна сесия. Мъртво пияни студенти по джапанки на -6 по Целзий и обилен снеговалеж. Ще се въздържа от коментар. Каквото и да кажа, би бледняло. Самите кадри са достатъчно красноречиви. Видеото е качено и във Vbox7, под същото заглавие и ключови думи.

Култови фрази:

* С джапанки, ‘ма с грайфери!
* Кой не пие джин – Амин!
* Знаете ли какво е ВИАС? Вие Избрахте Ада Сами!
* Аз мога ли да ви попитам – Македонският тост защо се казва Македонски тост?!
* Ясно е, че днеска повече няма да излизаме – щото е много студено.
* Оня ден, като бех...ме на кораба, не беше толкова студено.
* Не искам да се гледам във Vbox-a. ОмръзнА ми! Вече е банално, пУсни ни в YouTube!
* Извиня’айте, мо’е ли ‘а затворите така малко, че ни е студено?
* - Що не сте пуснАли вие топлото, не мо’а да разбера! – Ами защото навънка са пуснАли студеното…
* Аз съм казАл с водорасли, бе, момче! Нали съм пират, трябва малко морски дарове да ям!
* Пари Хотър и Подхвърленият камък.
* "Искаш да танцуваш?! Мислиш си – ще бъде лесно…"

*Моля зрителите, които разпознаят някой от участниците (или самите себе си), да запазят самоличността на заснетите лица в тайна. Всички коментари с конкретна лична информация за тях в YouTube, Vbox7, или в блога, ще бъдат изтривани. Този клип цели да забавлява, а не да излага (допълнително) момчетата.

_________________________________________________________________________

EDIT 16.02.: Незнайно защо администраторите на Vbox7 са решили да премахнат клипчето от сайта си и да изтрият потребителския ми акаунт без каквото и да е предупреждение…